کلاس دفاع شخصی بانوان در تهران

کلاس دفاع شخصی بانوان در تهران
class

نوع کلاس

حضوری

location_on

محل برگزاری

تهران، خیابان ولیعصر، جنب پارک ساعی
school

رشته آموزشی

دفاع شخصی بانوان

woman

جنسیت

بانوان

کلاس دفاع شخصی بانوان در تهران

کلاسهای آموزشی برای بانوان گرامی در تهران طی یک دوره ی فشرده ی 12 جلسه ای در یک ماه انجام میشود. در پایان دوره بانوان گرامی تهرانی می توانند در مقابل حمله ی مهاجمان و افراد غریبه در تهران و … از خود دفاع کنند. 

چرا زنان در تهران باید دفاع شخصی را بیاموزند؟

ما در زمان‌های خطرناکی زندگی می‌کنیم، بیشتر و بیشتر می‌بینیم که جنایات خشونت‌آمیزی در تهران و سایر شهرها اتفاق می‌افتد و به نظر می‌رسد بیشتر و بیشتر متوجه بانوان عزیز می‌شوند. زنان در بسیاری از جنبه های مختلف زندگی قربانی می شوند و متأسفانه ایجاد احساس امنیت در هر جایی برای آنها سخت است. زنان در زندگی روزمره خود احساس ترس می کنند و ناعادلانه است که مجبور باشند چنین احساسی داشته باشند. هر روز وقتی به محل کار، مدرسه، کافه‌ها، کلوپ‌ها، مراکز خرید و …. می‌روند، باید با احساس ترس دست و پنجه نرم کنند.

کلاس دفاع شخصی بانوان در تهران

اکنون زنان بیش از هر زمان دیگری باید دفاع شخصی را بیاموزند. دفاع شخصی به زنان این امکان را می دهد که اعتماد به نفس خود را توسعه دهند، به آنها اجازه می دهد تا خود را قدرتمند کنند و به آنها امکان می دهد در موقعیت های دشوار ایمنی پیدا کنند. این امر برای زنان امری ضروری است.

ویژگی های کلاس دفاع شخصی بانوان در تهران

  • ایجاد اعتماد به نفس از طریق دفاع شخصی برای بانوان

یادگیری دفاع شخصی فواید بسیار زیادی برای هر کسی دارد، اما به ویژه برای زنان می تواند بسیار مفید باشد که یاد بگیرند چگونه از خود دفاع کنند. بسیاری از مردم فقط فواید فیزیکی را به دفاع از خود نسبت می دهند، در حالی که در واقع؛ اکثر فواید در واقع ذهنی هستند. زنان از یادگیری تکنیک های مناسب برای دفاع از خود سود می برند تا بتوانند اعتماد به نفس خود را به دست آورند. نه فقط اعتماد به نفس در دفاع از خود، بلکه در تمام جنبه های زندگی خود.

فرض کنید شما یک کارمند یا دانشجو هستید. این روزها زنان باید با ترس از آزار و اذیت مردان و آسیب احتمالی بیرون بروند. یک خانم دانشگاهی ممکن است از رفتن به کلاس بترسد، اما باز هم همیشه خواهد رفت، ممکن است از بیرون رفتن و یا رفتن به باشگاه بترسد، اما باز هم خواهد رفت، چرا؟ زیرا برای آنها ناعادلانه است که در وهله اول چنین احساسی داشته باشند و زنان اجازه نمی دهند ترس زندگی آنها را هدایت کند. با این وجود، نمی توان این واقعیت را نادیده گرفت که این یک احساس رایج در بین زنان است.

بنابراین به جای اینکه در زندگی روزمره خود بترسید، می توانید از طریق دوره آموزش دفاع شخصی بانوان آرامش پیدا کنید. یک خانم دانشگاهی اگر توانایی دفاع از خود در برابر یک جنایتکار احتمالی را داشته باشد ممکن است در زندگی روزمره خود بسیار مطمئن تر و بی باک تر باشد. اگر یک زن بداند که چگونه از بدن خود به بهترین شکل ممکن استفاده کند، سطح ترس مرتبط با فعالیت های روزمره از بین می رود. هر زنی اعم از اینکه مادر باشد یا زن شاغل، دانشجو و خانم های جوان تر، با یادگیری دفاع شخصی اعتماد به نفس کسب کند.

کلاس دفاع شخصی بانوان در تهران

  • توانمندسازی زنان از طریق شرکت در کلاس دفاع شخصی در تهران

شاید یکی از مهم ترین مزایای زنان در یادگیری دفاع شخصی این واقعیت است که آنها احساس قدرت می کنند. یافتن توانمندی هایی که هنرهای رزمی و دفاع شخصی می توانند فراهم کنند، می تواند زندگی را تغییر دهد. این با اعتماد به نفس به دست آمده همراه است. اعتماد به نفسی که از دفاع شخصی ایجاد می‌کنید، زندگی را تغییر می‌دهد و به توانمندی تبدیل می‌شود. زنانی که دفاع شخصی را آموزش می دهند، در تمام جنبه های زندگی خود احساس قدرت می کنند. آنها در هر کجا که بروند احساس راحتی می کنند و در محل کار، کلاس ها، باشگاه ها و همه جا مطمئن خواهند بود.

آنها نه تنها اعتماد به نفس دفاع فیزیکی از خود را افزایش می دهند، بلکه برای دفاع کلامی و در هر جنبه از زندگی خود مشتاق تر خواهند بود. بسیاری از مردان در محل کار، در کلاس‌ها، در کافه‌ها و در هر جنبه‌ای از زندگی زنان نظرات نامناسبی را بیان می‌کنند، زمانی که زنان از طریق دفاع شخصی توانمند شوند، سریعاً این نظرات را متوقف می‌کنند. هرچه بیشتر به مردان اجازه سوء استفاده از ترس را بدهند، مردان بیشتر این کار را خواهند کرد. ضروری است که به محض شروع آن متوقف شود.

  •  ایمنی از طریق کلاس دفاع شخصی بانوان

کلاس دفاع شخصی بانوان در تهران

مهم ترین فایده یادگیری دفاع شخصی برای زنان ممکن است این واقعیت باشد که یاد می گیرید چگونه از خود دفاع فیزیکی کنید. توانایی دفاع از خود مهمترین چیز در دفاع شخصی است. به همین دلیل است که بسیاری از مردم در ابتدا دفاع شخصی را یاد می گیرند. برای زنان، این ممکن است مهمترین مزیت باشد، زیرا تمام مزایای دیگر از این نشات می گیرد. هنگامی که تکنیک های لازم برای دفاع از خود را یاد گرفتید، مزایای دیگر را خواهید دید. هدف اصلی اکثر افرادی که دفاع شخصی را یاد می‌گیرند، آشکارا دفاع از خود است، اما آنچه که آنها نادیده می‌گیرند این است که این تکنیک‌های جدید به آنها سلامت، اعتماد به نفس و امنیت خواهد داد.

یادگیری دفاع شخصی برای زنان امری ضروری است، اگر در بیرون از خانه هستند، مردان می توانند تلاش کنند و از شما سوء استفاده کنند. این مایه تاسف است، اما حقیقت دارد. چگونه می توانید به خود کمک کنید تا این کار را متوقف کنید، شما باید دفاع شخصی را یاد بگیرید. این شگفت انگیز است که چقدر می توانید یاد بگیرید. اگر کسی بخواهد زنی را که در دفاع از خود آموزش دیده است، بگیرد، بخواهد از او سوء استفاده کند یا بدتر از آن بخواهد او را بدزدد، او تکنیک های لازم برای نجات جان خود را می داند.

از دیگر دوره های آموزشی استاد اولاد میتوان دوره های آموزش وینگ چون، آموزش اسکریما یا مبارزه با سلاح سرد و همچنین ساندا را نام برد که میتوانید در هر کدام از رشته های ورزشی که علاقه مند هستید، شرکت کنید.

مقالات دیگر:

بهترین استاد دفاع شخصی در تهران

وینگ چون ایران

باشگاه وینگ چون در تهران

به این نوشته امتیاز بدهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up